wtorek, 23 lutego 2016

Eurowizja 2016 nadchodzi !

61 Konkurs Piosenki Eurowizji zbliża się wielkimi krokami. Kto będzie reprezentował Polskę? Czy w tym roku uda Nam się wygrać? Pełna nadziei wciąż zadaję sobie te pytania. Jestem zagorzałą fanką "muzycznego współzawodnictwa". A Wy?

Tak wiele wspomnien..

Rozmyślałam nad tym -skąd się to właściwie wzięło? I tak po głębszej analizie stwierdzam, że "uwielbienie" do Eurowizji zaszczepiła we mnie moja mama. Od kiedy tylko pamiętam zawsze oglądałyśmy ją razem. Jako mała dziewczynka nie zmrużyłam oka do póki nie poznałam ostatecznych wyników. Pamiętam, że wybierałyśmy swoich faworytów i w ten sposób razem dążyłyśmy do finału. Niekiedy obstawiałyśmy przyszłych zwycięzców.

Emocje, które towarzyszyły i wciąż towarzyszą mi podczas konkursu są niezwykle silne. Szczerze mówiąc silniejsze ode mnie - nie panuję nad nimi, po prostu pozwalam się im ponieść. A to wszystko dla tego, że muzyka jest całym moim światem, być może brzmi banalnie, ale bez niej prawdopodobnie nie byłabym sobą. Mam wrażenie, że to dźwięki mnie ukształtowały i nadal kształtują. Każdego dnia odkrywam nowy, doskonalszy..

Wracając do tematu

Wyobrażacie sobie, gdyby tak 62. Eurovision Song Contest odbył się właśnie w Polsce? To spełnienie moich marzeń. Tak bardzo chciałabym tam być, wśród tych ludzi, ludzi różnych narodowości, którzy są tam wyłącznie dla sztuki.
Dlatego POLSKO - nie zawiedź mnie! W końcu musi Nam się udać!

Czas na.. Eliminacje Krajowe

To właśnie ten moment, w którym My Polacy decydujemy o tym kto będzie reprezentował Nasz kraj. Po wstępnych eliminacjach spośród 88 wykonawców pozostało już tylko 9. Teraz głos należy do Nas.
Eliminacje odbędą się 5 marca (TVP1-21.30) !!! Zachęcam wszystkich do oglądania.

Typologia CircleofLive: 
2. Dorota Osińska - Universal

Obstawiłam tylko 2 pierwsze miejsca, bo reszta utworów mnie nie przekonała. Margaret - młoda, zdolna - uniesie ciężar Eurowizji bez problemu. Natomiast dlaczego Dorotka? Bo jej wrażliwość muzyczna jest bliższa mojemu sercu. Mimo to jednak Margaret zajmuje pierwsze miejsce, bo (analizując poprzednie lata) ludzie głosują na to co "świeże".














A kto według Was powinien reprezentować Nasz kraj ?

4 komentarze:

  1. ja tam się zbytnio nie interesuję Eurowizją . kiedyś oglądałam. tej doroty osińskiej nawet nie znam, nie słyszałam - nie wiem kto to. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co roku oglądam Eurowizję. W tym roku chciała bym, aby nasz kraj reprezentowała Margaret. Może uda nam się wypaść lepiej niż w tamtym roku :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jakoś specjalnie nie interesowała się eurowizją ale twój post mnie zachęcił :)
    Zapraszam do mnie beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eurowizji praktycznie wcale nie oglądam, ale może najwyższy czas by to zmienić ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń