wtorek, 16 lutego 2016

Na dobry poczatek

Chciałabym się Wam przedstawić!

Nazywam się Agata Kamińska, aktualnie mieszkam w Olsztynie i jestem studentką pedagogiki na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Szczerze mówiąc, nie jestem zadowolona z wyboru danego kierunku, ale na tym skupię się później.



Skąd pomysł na blogowanie?

Właściwie sama nie wiem, postanowiłam spróbować, zmierzyć się z tym. Dać ludziom coś od siebie? Dlaczego nie? To przecież coś niesamowitego. Podziwiam wszystkich, którzy mimo demotywacji pną się dalej. I tym samym przykro mi, bo sama tego nie potrafię. Póki co nie obrałam konkretnej tematyki, ale skupię się na tym co mnie interesuje, na tym co mogę Wam przekazać, ale też na tym co siedzi w mojej głowie.


Konkrety, konkrety.. 

DIY, dieta, gotowanie, uroda, biologia, psychologia, seriale, przyszłość, w mojej głowie setki pytań i rozterek dotyczących "tu i teraz". Nie wiem od czego zacząć więc zacznę od siebie! Wy poznacie mnie lepiej, a ja będę miała czas by znaleźć swój "azyl" w tym nowym dla mnie świecie.

Wierzę w to, że po wielu ciężkich próbach odnajdę właściwą "drogę" i będę mogła się realizować. 
Mam nadzieję, że mi troszkę pomożecie.
Dobranoc !

P.S - Czy znajdzie się tu choć jedna duszyczka, która pomogłaby mi ogarnąć bloga od tej drugiej strony, bo jeszcze sobie nie radzę, byłabym naprawdę wdzięczna. Jeszcze raz dobranoc !


2 komentarze:

  1. Dieta i gotowanie? Jestem jak najbardziej za : )
    Życzę wytrwałości w blogowaniu!

    http://emma-red.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co właśnie takie mam plany :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i za to, że tu jesteś!

      Usuń